7 Kasım 2012 Çarşamba

Sosyal medyada etkin olarak yer almayan siyasetçilerin yaşanılan değişime ve dönüşüme ayak uydurmakta zorlandığını, tam aksine bu platformda güncelliğini koruyan siyasetçilerin ise ayakta durabildiğini gözlemlemek zor değil. Henüz bugün sonuçlanmış ABD Başkanlık seçimini Obama'nın neden tekrar kazandığına şaşırmamak gerekiyor. O da Twitter gibi mecraları aktif olarak, çok yerinde ve verimli kullanan bir siyaset adamı. 

Geçtiğimiz Ekim ayında The BrandAge dergisinde "Marka Siyasetçiler ve Twitter Kullanımı" başlığıyla bir yazım yayımlandı. Yukarıda sözünü ettiğim konuyla ilgili detaylı paylaşımıma yazım aracılığıyla ulaşabilirsiniz. 

Keyifli okumalar dilerim. 




Künye: The BrandAge Dergisi, Ekim 2012, S: 34-37. 

Hiç yorum yok: