8 Şubat 2013 Cuma


Mavi Eğitim'in düzenlediği SATIŞ 2013 BULUŞMASI (Satışta 2013 Senaryoları, Beklentiler ve Uygulamalar), 23 Şubat tarihinde İstanbul Elite World Otel'de gerçekleştirilecek. 

Zirve kapsamında, küresel değişimlerin satış sahnelerimize yansıma ve etkileri farklı boyutlarla incelenecek, günlük pratik satış tekniklerinin artık nasıl uygulanması gerektiği en hassas yönleri ile sunulacak ve gelişen teknoloji ile hızlı bir şekilde yapılanan satış tekniklerinde, yeni oluşumlar ve yeni uygulamalar paylaşılacak. Benim de konuk konuşmacı olarak yer aldığım zirve programını aşağıda görebilirsiniz. 

ZİRVE PROGRAMI

09:00-09:10
Açılış Konuşması


09:10-09:50
Küresel Ekonomi İle Küresel Satış Kavramlarının Türkiye’deki Etkileri, Beklentiler, Gelecekteki Uygulamalar ve İnovasyonun Satışa Etkileri
Semir KUSEYRİ - Profilo Dayanıklı Ev Aletleri Türkiye Satış Direktörü
09:50-10:00
Coffee Break
10:00-10:40
Global Şirketlerde Satış ve Pazarlama Yapabilmenin Kuralları, Satışta Kariyer Yolları ve Satış Uygulamaları
Daniş NAVARO - Monier Türkiye İcra Kurulu ve Yönetim Kurulu Başkanı
10:40-10:50
Coffee Break
10:50-11:30
Satış Öncesi İstihbarat ve Satış Sonrası Tahsilat Teknikleri
Aydın GÖLE - Satış, Pazarlama Danışmanı ve Eğitmeni
11:30-11:40
Coffee Break
11:40-12:20
Satışta Teknolojik Devrim, Satış Mesleğinin Yerini Başka Oluşumlar mı Alıyor?  Çağrı Merkezlerinin Satışa Etkileri, Alacak Tahsilinde Çağrı Merkezlerinin Rolleri Artıyor mu?
Jülide SÖNMEZ - Connect Call Center Genel Müdürü
12:20-13:10
Öğle Yemeği
13:10-13:50
Müşterilerinizin Sesine Kulak Verin - Müşteri Psikolojisi ve Müşteriyi Anlama, Anahtar Müşteri Yönetimi, Key Account Müşteri Kavramına Bakış Açıları
Necdet UYGURER - Satış, Pazarlama ve Yönetim Danışmanı, Eğitmen
13:50-14:00
Coffee Break
14:00-14:40
Satışta Müşteri Engel ve Zorluklarını Aşma Rehberi  - İnanmak ve Başarmak
Sinan BAYRAKTAR- Satış, Pazarlama ve Yönetim Danışmanı, Eğitmen
14:40-14:50
Coffee Break
14:50-15:30
Yeni Dünyada Müşteri ve Tüketici Trendleri ve Oluşumlar “Satışta Yeni Paradigma”
Prof. Dr. Yavuz ODABAŞI - Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi, “Müşteri İlişkileri”, “Tüketici Davranışı ve Pazarlama İletişimi Yönetimi” adlı kitapların yazarı
15:30-15:40
Coffee Break
15:40-16:20
Satış Ekibi Kurma ve Yönetimi, Motivasyonun Satışa Etkileri
Necati DAĞTEKİN - DHL Worldwide Express İstanbul Merkez Bölge Satış Müdürü
16:20-16:30
Coffee Break
16:30-17:10
Geleceğin Satış Yönetimi; Satış Profesyonellerini Bekleyenler
Erdem ERTUNA - DemirDöküm Fabrikaları Satış ve Pazarlama Direktörü
17:10-17:20
Coffee Break
17:20-18:00
Satışta ve İş Hayatında Başarılı Olmanın Sırları
Taner ÖZDEŞ - Infonet Genel Müdürü, Satışın 10 Altın Kuralı Kitabının Yazarı




Hiç yorum yok: