(09.45-10.10) Satışta İletişimin Gücü: Beden Dili, Güzel Konuşma ve Etkili Sunuş
(10.50-11.15) Geleceğin Dünyasının Yeni Satış Yöntemleri: Yeni Trendler ve Uygulamalar
Hakan Okay //Aktif Kozmetik Pazarlama Müdürü (İyi Satıcı Olmak ve İyi Pazarlamacı Olmak adlı kitapların yazarı)
(11.15-11.45) Girişimcilik ve Satış: Beyaz Saraya Uzanan Bir Başarı Öyküsü
Ergin Akman//Nestle Waters Pazarlama Direktörü
Nevzat Aydın//Yemek Sepeti CEO
Taner Özdeş//Infonet Genel Müdürü(Satışın 10 Altın Kuralı adlı kitabın yazarı)
Haluk Yıldız//Kraft Foods Satış Direktörü
Ertan Cüceloğlu//Efes Pilsen Satış Direktörü
Anıl Kırtıl//Henkel Türkiye Yerel Zincir Mağazalar Müdürü
Aslı Ertonguç//British American Tobacco Türkiye Ticari Pazarlama ve Dağıtım Müdürü
Prof. Dr. Bengi Semerci//Bengi Semerci Enstitüsü Psikiyatrist (Ergen Ruh Sağlığı ve Duyguların Şifresi
Yaşama, İlişkilerimize ve Duygularımıza Dair adlı kitapların yazarı)
İdil Türkmenoğlu//İK Yöneticisi, Eğitmen, ‘Pozitif Yönetim’ Kitabının Yazarı
Irkım Can// Garanti Ödeme Sistemleri A.Ş Direkt Satış Kanalları-Yönetici
Ayşe Naz Oral//Covidien Sağlık A.Ş. İnsan Kaynakları Direktörü, Türkiye, İsrail, Orta Doğu ve Kuzey Afrika
(16.00-16.25) Neilsen ile Satış Araştırması
Selen Kocabaş//Turkcell İş Destek Genel Müdür Yardımcısı
Şahin Nursaçan//Boytaş Genel Müdürü
Zafer Küçükateş//Vestel Pazarlama Kurumsal Satış Genel Müdür Yardımcısı
Engin Oytaç//Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri-PARO Genel Müdürü ve Kurucusu
Ondokuzuncu yüzyıl üretebilenin satılabildiği ve üreticilerin kral olduğu bir yüzyıldı. Neyi, ne zaman, nerede satın alacağımız konusunda üreticiler söz sahibiydi. Günümüzde ise üreticiler artık tahtlarını kaybettiler. Dünyanın globalleşmesi ve rekabetin artması sonucunda taht artık müşterilerin eline geçti. Müşterilere ulaşmak için bu krallığın fethedilmesi gerekiyor. Bunun için de onların tercihlerini belirleyen yeni dinamikler iyi analiz edilmeli ve yeni stratejiler geliştirilmelidir.
Bu oturumda müşteri ilişkileri de dahil olmak üzere onlarca kitabın yazarı olan Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, müşteri ile ilgili bir çok değerli bilgiyi sizlerle paylaşacak.
Prof. Dr. Yavuz Odabaşı//Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi (Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Tüketici Davranışı adlı kitapların yazarı)
(18.05-18.25) İş Yaşamında Peak Performance Tekniği: Yüksek Performans, Motivasyon ve Stresi Yenmek
Tanju Sürmeli//Özel Sağlıklı Yaşam Polikliniği Psikiyatrisi
(18.25-18.30) Kapanış
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder