23 Mayıs 2011 Pazartesi




EDUPLUS'ın düzenlediği ve benim de konuşmacı olarak yer aldığım 8. Satış Zirvesi, 25-26 Mayıs 2011 tarihlerinde İstanbul'da gerçekleştirilecek. Program içeriğinin detaylarını aşağıda sizlerle paylaşıyorum.



SATIŞ ZİRVESİ PROGRAM

1. Gün: 25 Mayıs 2011

(09.20-09.45) Fark Yaratan Satış Taktikleri: Satışta Yaratıcılık, Yenilik ve Farklılaşma

Ali Kirman//Danışman ve Yazar (Satışta Profesyonellik Satışı Cepheden Yönetmek ve Bir Konuşma Yapar mısınız? adlı kitapların yazarı)

(09.45-10.10) Satışta İletişimin Gücü: Beden Dili, Güzel Konuşma ve Etkili Sunuş

Yasemin Sungur//Bireysel Gelişim Eğitmeni, Yasemin Sungur Gelişim Enstitüsü Kurucusu (KARİYERim GELECEKmi? adlı kitabın yazarı)

(10.50-11.15) Geleceğin Dünyasının Yeni Satış Yöntemleri: Yeni Trendler ve Uygulamalar

Hakan Okay //Aktif Kozmetik Pazarlama Müdürü (İyi Satıcı Olmak ve İyi Pazarlamacı Olmak adlı kitapların yazarı)

(11.15-11.45) Girişimcilik ve Satış: Beyaz Saraya Uzanan Bir Başarı Öyküsü

Ergin Akman//Nestle Waters Pazarlama Direktörü

Nevzat Aydın//Yemek Sepeti CEO

(11.45-12.15) Jacobs İle Keyifli Bir Mola

(12.15-13.05) Satışta Başarılı Ekip Kurma ve Yönetme Teknikleri

Taner Özdeş//Infonet Genel Müdürü(Satışın 10 Altın Kuralı adlı kitabın yazarı)

Haluk Yıldız//Kraft Foods Satış Direktörü

Ertan Cüceloğlu//Efes Pilsen Satış Direktörü

Anıl Kırtıl//Henkel Türkiye Yerel Zincir Mağazalar Müdürü

Aslı Ertonguç//British American Tobacco Türkiye Ticari Pazarlama ve Dağıtım Müdürü

(14.20-14.45) Satışta Duyguları Anlamak ve Kontrol Etmek

Prof. Dr. Bengi Semerci//Bengi Semerci Enstitüsü Psikiyatrist (Ergen Ruh Sağlığı ve Duyguların Şifresi

Yaşama, İlişkilerimize ve Duygularımıza Dair adlı kitapların yazarı)

(14.45-15.20) Satışta Kariyer Yapmak Mümkün mü? (Gerçek mi Mit mi?) Kariyer Hedefleri Belirleme ve Ulaşma

İdil Türkmenoğlu//İK Yöneticisi, Eğitmen, ‘Pozitif Yönetim’ Kitabının Yazarı

Irkım Can// Garanti Ödeme Sistemleri A.Ş Direkt Satış Kanalları-Yönetici

Ayşe Naz Oral//Covidien Sağlık A.Ş. İnsan Kaynakları Direktörü, Türkiye, İsrail, Orta Doğu ve Kuzey Afrika

(15.20-16.00) Jacobs İle Keyifli Bir Mola

(16.00-16.25) Neilsen ile Satış Araştırması

(16.25-17.15) Yöneticilerden Satış ve Pazarlama Taktikleri, Başarının Formülü: Müşteri, Teknoloji ve Üstün Hizmet

Selen Kocabaş//Turkcell İş Destek Genel Müdür Yardımcısı

Şahin Nursaçan//Boytaş Genel Müdürü

Zafer Küçükateş//Vestel Pazarlama Kurumsal Satış Genel Müdür Yardımcısı

Engin Oytaç//Tanı Pazarlama ve İletişim Hizmetleri-PARO Genel Müdürü ve Kurucusu

(17.45-18.05) Satışta Müşteri Aşkı: Müşteri Kral mı? Müşterilerimizi Tanıyor muyuz? Kilit Müşteriler Kimler?

Ondokuzuncu yüzyıl üretebilenin satılabildiği ve üreticilerin kral olduğu bir yüzyıldı. Neyi, ne zaman, nerede satın alacağımız konusunda üreticiler söz sahibiydi. Günümüzde ise üreticiler artık tahtlarını kaybettiler. Dünyanın globalleşmesi ve rekabetin artması sonucunda taht artık müşterilerin eline geçti. Müşterilere ulaşmak için bu krallığın fethedilmesi gerekiyor. Bunun için de onların tercihlerini belirleyen yeni dinamikler iyi analiz edilmeli ve yeni stratejiler geliştirilmelidir.

Bu oturumda müşteri ilişkileri de dahil olmak üzere onlarca kitabın yazarı olan Prof. Dr. Yavuz Odabaşı, müşteri ile ilgili bir çok değerli bilgiyi sizlerle paylaşacak.

Prof. Dr. Yavuz Odabaşı//Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi Öğretim Üyesi (Müşteri İlişkileri Yönetimi ve Tüketici Davranışı adlı kitapların yazarı)

(18.05-18.25) İş Yaşamında Peak Performance Tekniği: Yüksek Performans, Motivasyon ve Stresi Yenmek

Tanju Sürmeli//Özel Sağlıklı Yaşam Polikliniği Psikiyatrisi

(18.25-18.30) Kapanış

Hiç yorum yok: